مزایای استفاده از سرویس پرداخت علی‌پی

امروزه در چین، پرداخت های دیجیتالی جایگزین پرداخت های کارتی و نقدی می شوند. در حال حاضر، بیش از 90 درصد مردم از سیستم های پرداخت تلفن همراه استفاده می کنند. بازدیدکنندگان از چین تا همین اواخر تلاش می کردند راهی برای پرداخت آنلاین کالا و خدمات پیدا کنند. و بیشتر برنامه های پرداخت تلفن همراه برای شروع پرداخت های تلفن همراه به کاربرانی نیاز داشتند که یک حساب بانکی چینی و یک شماره تلفن محلی داشته باشند.

اما اکنون، برای اولین بار، برنامه پرداخت تلفن همراه Alipay به بازدیدکنندگان از چین کمک می کند تا هنگام ثبت نام در کارت جدید سفر 90 روزه خود، پرداخت های تلفن همراه را در این کشور آغاز کنند. سیستم پرداخت پی پال(PayPal)، تنها روش استفاده از شماره حساب بانکی شما به عنوان روش پرداخت است. پرداخت به عنوان شخص ثالث مورد اعتماد عمل می کند و اطلاعات حساب شما را با خیال راحت ذخیره می کند. هنگام پرداخت ، شما می توانید از کارت اعتباری موجود در پرونده با PayPal یا حساب بانکی خود استفاده کنید. کارشناسان بین المللی انتقال پول WorldRemit نیز اخیراً با سیتم پرداخت علی‌پی (Alipay) همکاری کرده اند و به شهروندان چینی که در خارج از کشور زندگی می کنند اجازه می دهد پول را مستقیم به کیف پول های الکترونیکی علی‌پی(Alipay)خانواده های خود ارسال کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با سرویس پرداخت علی‌پی و روش استفاده و مزایای آن آشنا کنیم. با ماندارین همراه باشید.

 

سرویس پرداخت علی‌پی چیست؟

سرویس پرداخت علی‌پی، محبوب ترین سرویس کیف پول الکترونیکی در آسیا است. و بعنوان یکی از سیستم های کامل و جامع می باشد که مردم کشور چین برای رفع نیاز و خرید از سایت های خارجی از این درگاه استفاده می کنند. در چین، روزانه میلیون ها معامله با استفاده از درگاه پرداخت علی‌پی (Alipay) صورت می گیرد. مردم چین از کیف پول دیجیتال Alipay در تلفن هوشمند خود برای پرداخت سریع و راحت در فروشگاه، بطور آنلاین و انتقال پول استفاده می کنند.

موارد استفاده از سیستم پرداخت علی‌پی

برنامه کیف پول الکترونیکی علی‌پی(Alipay)، به کاربران این امکان را می دهد تا به جای پول نقد یا کارت بانکی، جزئیات بدهی یا کارت اعتباری خود را در برنامه ذخیره کرده و سپس از تلفن همراه خود برای پرداخت استفاده کنند. کیف پول الکترونیکی علی‌پی(Alipay) به طور گسترده توسط کسانی که در چین زندگی می کنند برای انواع معاملات مختلف، از پرداخت در فروشگاه و آنلاین تا دریافت نقل و انتقال پول بین المللی از بستگان خارج از کشور استفاده می شود. هم اکنون این یک گزینه عالی برای گردشگران و مسافران کاری است که از چین بازدید می کنند و می توانند برای استفاده از این سرویس ثبت نام کرده و کارت 90 روزه دریافت کنند!

 

چگونه می توان با علی‌پی، پرداخت آنلاین کرد؟

1.پرداخت آنلاین با سیستم پرداخت علی‌پی در تلفن هوشمند آسان است. اگر تاجر Alipay را قبول کرد، می توانید آن را به عنوان روش پرداخت انتخاب کنید. پین کد خود را وارد کنید و پرداخت را تکمیل کنید.

2.اگر از رایانه رومیزی استفاده می کنید، برای استفاده از سیستم پرداخت علی‌پی  شما نیاز دارید که برای تأیید جزئیات، کد QR را با تلفن خود اسکن کرده و پین خود را وارد کنید.

 

مزایای استفاده از  سیستم پرداخت علی‌پی چیست؟

سرویس پرداخت پی پال(PayPal)، سریعترین و مطمئن ترین روش پرداخت آنلاین است. این به شما امکان می دهد تا هزینه های مورد علاقه خود را در میلیون ها فروشگاه آنلاین در ایالات متحده و در سراسر 203 بازار جهانی پرداخت کنید. همه اینها بدون دردسر تبدیل ارز هستند. بنابراین به همان اندازه که می توانید هزینه کنید می دانید چقدر هزینه می کنید. ثبت نام در یک حساب PayPal و بارگیری برنامه PayPal برای دریافت و ارسال پول به سایر کاربران PayPal رایگان است.

امروزه استفاده از موبایل برای پرداخت های الکترونیکی بسیار رواج یافته است. در همین جهت ما در اینجا مزایای استفاده از یکی از روش های پرداخت بنام علی‌پی را در اینجا ذکر می کنیم:

1. ایمن

هنگام استفاده از Alipay ، نیازی به حمل کارت های بانکی یا مقدار زیادی پول نقد نیست.

2. سریع و راحت

برای انجام پرداخت آنلاین، پین کد خود را وارد کنید، برای هر معامله بدون پر کردن اطلاعات شخصی و جزئیات کارت، به صورت تکراری اقدام نکنید.

3.روش پرداخت شناخته شده

Alipay محبوب ترین سرویس کیف پول الکترونیکی چین است. که بطور گسترده از این روش استفاده می شود.

4.امن

برای مجوز هر معامله، کد پین لازم است. اگر تلفن هوشمندی با ویژگی Touch ID دارید، می توانید از اثر انگشت خود برای تأیید مجوز معامله نیز استفاده کنید.

5.جامع

در حالی که شما در چین هستید می توانید از درگاه پرداخت علی‌پی تقریباً برای هر چیزی پرداخت کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد تا از طریق تلفن همراه فروشگاهی و پرداخت آنلاین، زمان مکالمه تلفن همراه خود را شارژ کنید، تاکسی یا بلیط هواپیما را سفارش دهید و هزینه آن را پرداخت کنید.

6.سریع حواله دریافت کنید

همکاری علی‌پی با WorldRemit به این معنی است که کاربران Alipay در چین می توانند به راحتی تقریباً بلافاصله حواله های خود را از خارج از کشور به طور مستقیم به کیف پول های الکترونیکی Alipay خود دریافت کنند.

بهترین روش برای ایمن نگه داشتن زمان استفاده از سیستم پرداخت علی‌پی:

  • همیشه از رمزهای عبور و پین های امن و منحصر به فرد استفاده کنید.
  • تلفن خود را همیشه در حالت قفل نگه دارید و از آن استفاده نمی کنید.
  • اگر دستگاه شما دارای قفل بیومتریک است ، آن را فعال کنید.
  • از پرداخت از طریق Wi-Fi عمومی خودداری کنید.
  • فعالیت کارت خود را برای معامله ای که تشخیص نمی دهید کنترل کنید.

 

درگاه علی‌پی، از چه فناوری برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شما استفاده می کند؟

  • فناوری رمزگذاری پیشرفته
  • سیستم نظارت بر ریسک در زمان واقعی.
  • حفاظت از امنیت (شامل جبران خسارت برای معاملات غیرمجاز و حمایت از پرداخت 90 روزه)

 

کارمزد سرویس پرداخت علی‌پی، ALIPAY به چه صورت می باشد:

  1. کارمزد هر تراکنش پرداخت 2% میباشد . کمترین میزان کارمزد 50 یوان می باشد . (شخصی )
  2. کارمزد هر تراکنش پرداخت ۳% میباشد . کمترین میزان کارمزد 50 یوان می باشد . (شرکتی )
  3. در این مقاله سعی کردیم شما را با سیستم پرداخت پی پال و نحوه ی استفاده از آن آشنا کنیم امیدواریم مطالب این مقاله مفید بوده  باشد. خدمات ترجمه رسمی چینی ماندارین با بهترین مقالات آموزشی، هر لحظه شما را همراهی می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *