اهمیت زبان و مترجم چینی

کشور چین از قطب های مهم تجارت جهانی به حساب میرود و همه از سلطه این کشور بر اقتصاد جهان در آینده ای نزدیک سخن میگویند، همین امر سبب میشود که آموزش و یاد گیری زبان چینی اهمیت پیدا کنند. برای اینکه بتوان در امور اقتصادی در خارج از یک کشور موفق شد آموزش و فراگیر زبان آن کشور است در نتیجه آموزش زبان چینی از اولویت های مهم در امور اقتصادی کشور هایی بشمار میرود که خواهان مبادلات اقتصادی با چین باشند. در ادامه با ماندارین همراه باشید.

اهمیت زبان چینی در کشور ها

امروزه باتوجه به اینکه بسیاری از کالا ها در کشور چین تولید میشود، دستورالعمل و دفتچره راهنمای استفاده این کالاها اکثراً به زبان چینی است و فاقد راهنمای انگلیسی است، (مانند محصولات دیجیتالی شیائومی و بسیاری از شرکت های دیگر) همچنین نزدیک به نیمی از صفحات مجازی (50 درصد) به زبان چینی است و بعد از زبان انگلیسی دومین زبان دنیای مجازی به حساب میرود که اهمیت زبان چینی را برای ما بیشتر میکند. همینطور در کشور خودمان؛ ایران عزیز بسیاری از دستگاه هایی که در کارخانه استفاده میشود و از کشور چین خریداری شده است برای استفاده و راه اندازی آن نیاز به آشنایی کامل زبان چینی دارد، مسائلی از این قبیل بحث آموزش زبان و مترجم چینی را برای ما بیشتر میکند.

آموزش زبان چینی

 امروزه بسیاری از کشور های مهم و بزرگ نظیر آمریکا شروع به آموزش زبان چینی در مقاطع مختلف تحصلی کرده اند و این زبان را در دسته زبان های دوم و مهم آموزشی خود قرار داده اند. بسیاری از سیاستمداران نظیر باراک اوباما و جور بوش نیز در دوران ریاست جمهوری خود بارها از اهمیت آموزش زبان چینی گفته اند و اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده اند.

کشور ایران با توجه به حجم بالای مبادلات تجاری خود با چین باید در بحث آموزش این زبان تلاش های فراوانی انجام دهد، چرا که از شرط های مهم تجارت شناخت فرهنگ و زبان کشور مورد نظر است از همین رو ماندارین تلاش دارد با آموزش زبان چینی به هموطنان عزیز در این امر گام های موثری بردارد.

 

 

درخواست خدمات مترجم چینی 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *