کشور چین از جمله کشورهای پر جمعیتی است که جمعیت آن به 1.4 میلیارد نفر میرسد. این کشور را به یکی از مهم ترین قطب های صادرات به سراسر دنیا تبدیل کرده است، که جزو قدرت های اقتصادی برتر در دنیا شناخته میشود. چینی ها موفق شده اند تا در تمامی حوزه های خرده فروشی، فناوری و مهندسی و امور مالی در سراسر دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند. زبان چینی جزو سخت ترین زبان های شناخته شده در سراسر دنیا می باشد که به دلیل گویش های مختلف در چین زبان رسمی این کشور زبان ماندارین می باشد.

ترجمه رسمی چینی چگونه است؟

برای ترجمه ی زبان چینی احتیاج به یک مترجم رسمی چینی دارید. ترجمه رسمی چینی به ترجمه ی اسنادی گفته میشود که توسط یک ارگان دولتی یا شبه دولتی صادر شده و باید توسط مترجم رسمی برگردان شود تا بتواند مورد استفاده ی سایر ارگان ها و سازمان ها و اشخاص قرار گیرد. برای رسمی بودن یک متن، اسناد باید توسط دارالترجمه رسمی زبان چینی ترجمه و پس از پرینت بر روی سربرگ مترجم رسمی قوه قضائیه، به همراه مهر و امضای مترجم به تایید دادگستری و وزارت امورخارجه برسد. تا بتوان در مراکز مختلف رسمی از آن استفاده کرد. اداره ی کل اسناد و امور مترجمان، اذعان دارد که کلیه دارالترجمه های سراسر کشور باید توسط مترجم های رسمی خود به رسمیت شناخته شوند. به طور کلی کار اصلی دارالترجمه ها برگرداندن متون از یک زبان به زبان دیگر است.

امروزه که ارتباطات کشور ما با کشور چین بهبود چشمگیری داشته است، دانشجویان و اندیشمندان و تاجران و شرکت های زیادی داوطلب برای ارتباط با این کشور هستند. این افراد برای اینکه بتوانند فعالیت های خود را در کشور چین ادامه دهند احتیاج به مکاتبات قانونی و تجاری با کشور چین دارند. از این رو یا احتیاج به یادگیری زبان چینی دارند یا باید به مترجمان رسمی زبان چینی مراجعه نمایند.

برخی مواقع شما احتیاج دارید مدارک شناسایی خودتان از جمله کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه و… را برای همتایان چینی خودتان به صورت رسمی ارسال نمایید. برای این کار باید این مدارک را ترجمه رسمی کنید تا در سایر مراکز و شرکت ها قابل استناد باشد. درواقع برای ارسال این نوع مدارک احتیاج به ترجمه رسمی دارید.

دارالترجمه رسمی زبان چینی

برای اینکه بتوانید مکاتبات رسمی با کشور چین داشته باشید و اسناد و مدارکتان را برای آنها ارسال کنید باید به یک دارالترجمه ی رسمی زبان چینی مراجعه کنید. باید دقت کنید که دارالترجمه ای که انتخاب میکنید معتبر باشد تا بتوانید سایر مراحل ترجمه رسمی چینی را به راحتی انجام دهید. دفتر رسمی زبان چینی ماندارین با کادری مجرب و مترجمین حرفه ای در زمینه ی ترجمه ی چینی به فارسی و فارسی به چینی با بیش از 15 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی خدمات ترجمه و مشاوره ی بازرگانی تا کنون موفق به کسب افتخارات بسیاری در زمینه ی ترجمه ی زبان چینی شده و رزومه ی کاری بسیار معتبری را برای خود جمع آوری کرده است. دفتر ترجمه رسمی زبان چینی ماندارین تا کنون با اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری نموده و همواره پیشگام در ارائه ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی بوده است. خدمات تخصصی ماندارین، ترجمه ی اسناد و مدارک و اعزام مترجم چینی و مشاوره بازرگانی و… است که ماندارین را به یکی از معتبر ترین دفاتر رسمی ترجمه تبدیل کرده است.

 خدمات دفتر ترجمه رسمی چینی ماندارین به شرح ذیل می باشد:

  • انجام مشاوره بازرگانی در چین
  • ترجمه ی همراه (شفاهی) و همزمان چینی جهت شرکت در سمینارها و همایش ها و مکالمات تجاری و توریستی و…
  • امکان اعزام مترجم چینی خانم و آقا
  • ترجمه ی رسمی چینی اسناد و مدارک به همراه اخذ تاییدات دادگستری، وزارت امورخارجه و سفارت چین

ماندارین کلیه خدمات خود را با بهترین کیفیت و متناسب ترین هزینه در کوتاه ترین زمان ارائه میدهد.

اگر میخواهید اسناد و مدارک خودتان را به زبان چینی ترجمه ی رسمی نمایید تا بتوانید سهمی از بازار چین در ایران را بدست آورید، ماندارین بهترین انتخاب برای شماست. از مزایای ماندارین ترجمه رسمی چینی به صورت حرفه ای و به صورت محرمانه در زمانی کوتاه و قانونی بوده که ماندارین را از سایر دارالترجمه های مشابه مجزا میکند.

البته باید گفت که بسته به مدارک مورد نظر شما زمان تحویل آن متفاوت است. ازجمله مواردی که در زمان تحویل مدارک موثر است  نوع سند، تعداد کلمات متن و تعداد مدارک است. برای ترجمه ی اسنادی که در چین صادر شده است نیز لازم است مراحل ذیل طی گردد:

ابتدا لازم است مدارک خود را به کنسولگری ایران در چین برده و پس از تایید توسط کنسولگری ، مدارک را به تایید وزارت امور خارجه ایران در تهران برسانید. تا بتوانید مدارکتان را به صورت رسمی ترجمه کنید. سپس جهت ترجمه مدارک به دفتر ترجمه ماندارین مراجعه نمایید و پس از ترجمه و اخذ تایید دادگستری، اسناد تحویل شما مشتریان گرامی می گردد.

برخی مواقع نیز لازم است تا شما یک مدرکی را به صورت غیر رسمی ترجمه کنید در این موارد نیز میتوانید مدارک یا حتی فایل های صوتی یا تصویر مدارک خود را به مترجمان ما در ماندارین بسپارید تا با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ترجمه ی چینی آن را دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما در ماندارین تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *