چگونه نرخ حواله روزانه یوان را دریافت کنیم؟

 کشور چین با جمعیتی بیش از 1،417 میلیارد، جزو پر جمعیت‌ترین کشورهای جهان است که ثبات بالایی در وضعیت اقتصادی خود دارد. همین امر باعث شده است در ایران اکثر تجار و بازرگانان در صدد مبادلات ارزی و تجاری با این کشور باشند. در سال‌های اخیر با توجه به تغییرات و نوسانات ارزی، حواله یوان دست‌خوش تغییرات شده است و FATF در چین قوانین سرسختانه‌ای را در این امر اعمال کرده است. بسیاری از حساب‌های بانک‌های مختلف چینی به دلیل واریز مبلغ‌هایی از منشا نامشخص، دلیل این سختگیری در چین است. معاملات بیت کوین و تبدیل آن به یوان مهم‌ترین باعث بروز مشکل در سیستم بانکداری چین است.  با توجه به نامشخص بودن منشا واریز کننده و ریسک بالا حساب دریافت کننده مسدود می‌شود. قوانین سرسخت چین و شرایط حواله یوان به چین باعث شده است تا هنگام ورود به این کار اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید که  اطلاع از نرخ روز حواله یوان که بصورت لحظه‌ای در حال تغییر است بسیار الزامی است و ما را بر این داشت نکات مهم راجع به این موضوع را بررسی کنیم.

نرخ روز حواله یوان را چگونه به دست بیاوریم؟

برای به دست آوردن دقیق نرخ  روز حواله یوان لازم است هر روز آن را چک کنید زیرا به دلیل بالا و پایین شدن ارز، حواله یوان نیز تغییر می‌کند. شما از طریق سایت‌های معتبر یا موسسات مربوط به این کار از نرخ روزانه و لحظه‌ای حواله یوان مطلع می‌شوید. درست است که نرخ پایین برای انجام حوالجات مقرون به صرفه است و شاهد کاهش قیمت نهایی خدمات خواهیم شد اما هیچ ارزانی بی حکمت نیست پس اطمینان حاصل کنید که در انجام حواله تحت تاثیر وعده و وعید سودجویان قرار نگیرید.

آیا تبدیل یوان به دلار یا ریال امکان‌پذیر است؟

آیا تبدیل یوان به دلار یا ریال امکان‌پذیر است؟

از آنجایی که صادرات از ایران برای کشور چین بسیار بالاست، فروشندگان ایرانی اغلب به صورت یوان پرداختی های خود را به فروشندگان چینی تقبل می‌کنند. با توجه به تحریم‌های اعمال شده بر ایران نقل و انتقالات ارزی و تبدیل آن‌ها در چین به راحتی صورت نمی‌گیرد. برای انجام این کار دو روش وجود دارد:

  1. یوان نقد را به ریال یا دلار تبدیل کنید
  2. فروش حواله یوان به صورت ریال یا دلار

روش محاسبه نرخ حواله یوان چگونه است؟

با یک بار ثبت نام و یادگیری روش محاسبه در سایت می‌توانید پس از هربار ورود به پیشخوان حساب خود، مبلغ مورد نظر برای حواله کردن، آنی کارمزد آن را به دست بیاورید. بعد از بررسی نرخ حواله یوان می‌توانید به راحتی مبلغی که می‌خواهید را ارسال کنید. پیشنهاد می‌کنم اگر تا بحال این کار را انجام نداده‌اید برای دفعات اول برای انجام حواله از مشاورین در این زمینه  کمک بگیرید.

بانک کشاورزی چین:

بانک کشاورزی چین یک راه مناسب برای کسانی است که در پی پیدا کردن نرخ حواله یوان به چین هستند. بانک کشاورزی چین یکی از بانک‌هایی است که بسیاری از تجار و بازرگانان حواله های خود را به آن ارسال می‌کنند. این بانک کارمزد دریافت نمی‌کند و در تراکنش‌های بانکی برای بازرگانان ایرانی محدودیتی اعمال نمی‌کند.

هنگام حواله یوان به چین ممکن است با این مشکلات روبرو شوید:

همانطور که می‌دانید یوان، پول ملی کشور چین است به همین علت هنگام حواله یوان، باید مالیات پرداخت کنید. اکثر شرکت‌های چینی ترجیح می‌دهند به جای حواله یوان، دلار یا یورو حواله کنند و این یعنی شما تا سقف ۲۰ درصد ریال بیشتر باید پرداخت کنید. همین امر باعث شده است تاجران ایرانی حواله های خود را از طریق هنگ کنگ یا دبی انجام دهند تا مقرون به صرفه در باشد.

چرا حواله یوان yaun بهترین گزینه است؟

چرا حواله یوان yaun بهترین گزینه است؟

عدم فعال بودن سیستم بانکداری،  سیستم سوئیفت و وسترن یونیون در کشور ایران که از اثرات تحریم‌های اعمالی آمریکا است باعث شده تا هنگام تبادل و تجارت با کشور چین نتوانیم از دلار استفاده کنیم که در چنین شرایطی حواله یوان بهترین گزینه است. در هر صورت حواله یوان بسیار با صرفه تر از دلار یا یورو است.

حواله یوان به چین چگونه ارسال می‌شوند؟

در این زمینه روش‌های مختلفی وجود دارد که در این مطلب سعی می‌کنم بهترین روش را به شما ارائه دهم. در واقع پرداخت به صورت حواله داخلی یکی از بهترین روش ها به حساب می‌آید زیرا امنیت بالایی دارد و سریع انجام می‌شود. در این روش نقل و انتقالات از طریق حساب داخلی چین انجام می‌شود به همین دلیل نباید نگران مشکلات مراحل انجام حواله باشید.

 

برای مشاهده قیمت روز حواله یوان Yuan میتوانید به این صفحه بروید (لطفا کلیک کنید)

کارمزد حواله یوان

همانطور که می‌دانید جابجایی پول با کارمزد آن صورت می‌گیرد. حواله یوان نیز از این قاعده مستثنی نیست و قطعا کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. مبلغ حواله رابطه‌ی مستقیمی با کارمزد آن دارد بدین صورت که هر چقدر مبلغ حواله افزایش پیدا کند به همان نسبت کارمزد آن هم بالا می‌رود. از طرفی حواله یوان نسبت به دلار و یورو بسیار مقرون به صرفه‌تر است و همین علت باعث شده است حواله یوان در بین بازرگانان ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. نکته: چنانچه مبلغ حواله یوان تا حد مشخصی بالاتر رود کارمزد آن به صفر می‌رسد.

 

حواله یوان به چین برای ایرانیان چه مزایایی به همراه دارد:

حواله یوان به چین برای ایرانیان چه مزایایی به همراه دارد:

  • قیمت مناسب یوان نسبت به سایر ارزها همچون دلار و یورو
  • عدم محدودیت در تراکنش در حواله یوان
  • سرعت بالا در امر ارسال حواله به دلیل روابط رسمی ایران و چین
  • امنیت بالا و عدم بلوکه شدن حساب
  • کارمزد پایین حواله یوان نسبت به دلار و یورو که گاهی به صفر هم می‌رسد
  • ارسال نامحدود حواله یوان به چین

برای ارسال حواله چه اطلاعاتی ضروری است؟

ارسال حواله یوان به چین نیازمند اطلاعاتی از قبیل آدرس دقیق بانک، آدرس دقیق فرد گیرنده در چین و اطلاعات دیگری در این زمینه لازم است. حواله های بانکی با توجه به نوع حواله که از چه حسابی هستند یا کدام کشور صورت می‌گیرند. مثلاً حواله های دلار با یورو اغلب در کشورهایی همچون ترکیه، برخی کشورهای اروپایی و … انجام می‌شود. این موضوع برای حواله یوان نیز صدق می‌کند و ممکن است از طریق کشورهای واسطه انجام می‌شود اما این کار هزینه‌های سنگینی را به دنبال دارد به همین علت انجام حواله به وسیله روش‌هایی پرداخت آنلاین بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نتیجه‌گیری

محبوبیت بالای حواله یوان به دلیل مزایای بیشمار آن در بین ایرانیان باعث شده است تا همواره به دنبال اطلاعات دقیقی راجع به نرخ روز حواله یوان باشید. در این مطلب سعی کردیم اهمیت نرخ حواله یوان را با هم بررسی کنیم. کمک گرفتن از یک شرکت و تیم با تجربه در این زمینه درهای موفقیت در تجارت را به روی شما باز می‌کند زیرا سرعت در انجام حواله و امنیت بالا منوط به اطلاعات دقیق شما از نرخ روز حواله است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!