حواله یوان شخصی، همه چیز در مورد حواله yuan

با توجه به اهمیت حواله یوان در ایران لازم است نکاتی را راجع به آن مورد بررسی قرار دهیم. قبل از هر چیز بگذارید تعریف حواله را به زبان ساده بیان کنم. حواله نوعی روش پرداخت است که افراد از طریق آن می‌توانند به راحتی به تبادل ارز در اقسا نقاط جهان بپردازند. در بحث حواله یوان، ما دو نوع حواله یعنی حواله یوان شخصی و حواله یوان شرکتی داریم. هر کدام از این نوع حواله ها مزایا و معایبی دارند که در این مقاله آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. جالب است بدانید هر سال رقمی نزدیک به ۶۰۰ میلیارد دلار ارزش افزوده به وسیله‌ی همین حواله های شخصی به خارج از مرزها جابجا می‌شود. اکثر این حواله‌ها به این صورت است که کارگران خارجی پولی را برای اعضای خانواده‌شان در کشوری دیگر انتقال می‌دهند. امروزه انتقال پول و روش‌های پرداخت آنلاین از محبوبیت بالایی برخوردار است. دیگر مانند گذشته زحمت رفتن به بانک و دردسرهای آن کاهش پیدا کرده است و فقط با چند کلیک با رایانه یا گوشی خود می‌توانید پول خود را جابجا کنید. به منظور راحتی و سهولت در این امر پلتفرم‌هایی نظیر Alipay و WeChat Pay در دسترس کاربران چینی قرار گرفته‌اند که بوسیله ی این دو روش پرداخت آنلاین صورت می‌گیرد. طبق آمار از هر ۱۰ ارائه‌دهنده‌ی چینی ۹ نفر آن‌ها از این دو سیستم بهره می‌گیرند.

انجام حواله یوان yuan شخصی با پلتفرم Alipay

انجام حواله یوان yuan شخصی با پلتفرم Alipay

در واقع علی پی یک روش پرداخت آنلاین برای ارسال حواله یوان است که از روش‌های حواله یوان شخصی به چین نیز محسوب می‌شود. قبل از هر چیزی با نحوه عملکرد علی پی آشنا شوید که در ادامه به تعریف آن پرداخته‌ایم:

علی پی Alipay را بهتر بشناسید:

علی پی یکی از بزرگترین پلتفرم‌های پرداخت آنلاین در دنیا است که قسمتی از مجموعه‌ی از Alibaba به حساب می‌آید. این پلتفرم بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر را در سراسر جهان ساپورت می‌کند. روش کار Alipay به این صورت است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا پول خود را در حساب خود ذخیره کنند و به وسیله‌ی تلفن همراه یا رایانه خود آن را جابجا کنند. در حال حاضر شما با این برنامه به راحتی می‌توانید برای دوستان یا خانواده‌ی خود به چین پول ارسال کنید.

نحوه عملکرد علیپی Alipay چگونه است؟

هنگام کار با پلتفرم علی پی، در منوی کشویی کشور چین را انتخاب کنید. از شما پرسیده می‌شود روش انتخابی برای ارسال پول؟  گزینه Alipay را انتخاب کنید. مبلغ ارسالی را وارد کرده و در ادامه صفحه دیگری باز می‌شود. اکنون باید یک حساب کاربری ثبت کنید سپس مشخصات گیرنده‌ی مبلغ در کشور چین را وارد کنید. اگر برای اولین بار برای فردی می‌خواهید حواله ارسال کنید باید مشخصات دقیق آن را درج کنید:

  1. نام
  2. آدرس
  3. شناسه Alipay

در این مرحله چگونگی پرداخت را وارد و مبلغ را تایید می‌کنید. فرد گیرنده می‌بایست برنامه Alipay خود را فعال نگه دارد تا در عرض چند دقیقه عملیات حواله به خوبی انجام شود. در صورت عدم فعال بودن تا ۷۲ ساعت این عملیات به طول می‌انجامد.

انجام حواله یوان yuan شخصی با  وی چتWECHAT

انجام حواله یوان yuan شخصی با  وی چتWECHAT

ویچت یک روش آنلاین پرداخت است که علاوه بر این عملکرد، مزایای دیگری نیز دارد. با این برنامه می‌توان با دوستان خود چت کرد و انتقال وجه انجام داد، پرداخت قبوض، بلیط وسایل نقلیه تهیه کرد و کیف پول خود را به راحتی شارژ کرد. برای استفاده از این برنامه می‌توان زبان‌های چینی، انگلیسی و زبان‌های بین المللی دیگر را به کار گرفت و عملیات حواله شخصی را به راحتی انجام داد.

مزایای استفاده از حواله yuan چیست؟

  • نیازی به جابجایی مستقیم پول ندارید
  • امنیت بالا در انجام معاملات
  • سهولت در معامله و مبادلات ارزی
  • راحتی در انبارش
  • افزایش اعتبار و سرمایه گذاری

برای دریافت مشاوره جهت حواله یوان شخصی، شرکتی، ویچت و علی پی با ما در ارتباط باشید(لطفا کلیک کنید)

معایب استفاده از حواله چیست؟

  • امنیت پایین
  • کلاهبرداری افراد سودجو با حواله های قلابی
  • در طول زمان ارزش پول هر کشوری بالا و پایین می‌شود که بی ارزش شدن حواله را نیز به دنبال دارد
  • انتشار حواله بدون پشتوانه مالی

تفاوت حواله یوان شخصی و حواله یوان شرکتی

تفاوت حواله یوان شخصی و حواله یوان شرکتی:

حواله یوان yuan شخصی:

در این نوع حواله شاهد سرعت بیشتری در ارسال حواله خواهید بود. عدم اعمال مالیات بر فروش از دیگر مزایای این نوع حواله است. کارمزد پایینی دارد و گاهی این کارمزد به صفر می‌رسد. همین ویژگی‌ها باعث شده است اکثر تجار و دانشجویان ایرانی حواله خود را از این نوع انتخاب کنند. از معایب این حواله این است که شخص فرستنده مبلغ را به حساب شخصی گیرنده ارسال می‌کند و استعلام آن به سختی انجام می‌شود.

حواله یوان yuan شرکتی:

امنیت بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع حواله است و شما با خیال راحت می‌توانید به ارسال حواله بپردازید. از معایب این روش در مقابل امنیت بالای آن، مالیات بر فروش آن است که تا ۲۰ درصد قابل افزایش است. سرعت انجام حواله نسبت به حواله شخصی پایین‌تر است و کارمزد بیشتری به آن تعلق می‌گیرد.

نرخ حواله یوان yuan را چگونه تعیین کنیم؟

نرخ حواله یوان را باید به صورت روزانه چک کنید زیرا وجود نوسانات و تغییرات یک عامل مهم در بالا و پایین شدن حواله یوان است. برای انجام این کار می‌توانید با مشاوره از موسسات و سایت های معتبر از نرخ حواله یوان مطلع شوید. لازم به ذکر است باید تمام شرایط را بررسی کنید تا امنیت کار را بالا ببرید. در حال حاضر شرکت‌ها و موسسات زیادی حواله یوان را انجام می‌دهند اما هیچ ارزانی بی حکمت نیست و نباید ارزانی تنها دلیل اعتماد شما به این موسسات باشد پس هوشمندانه عمل کنید و گول افراد سودجو را نخورید و برای این کار موسساتی را انتخاب کنید که به صورت کاملا قانونی و رسمی کار می‌کنند.

مزایای حواله یوان yaun به چین برای ایرانیان:

  • استفاده از حواله یوان، مشکلاتی از قبیل تحریم را به دنبال ندارد.
  • در صورتی که حواله به صورت آنلاین انجام شود کارمزد آن صفر است.
  • کارمزد تبدیل یوان به ریال بسیار پایین و مقرون به‌صرفه‌تر است نسبت به دیگر ارزها.
  • سرعت بالا در انجام حواله به دلیل روابط رسمی بین ایران و چین
  • عدم محدودیت در انجام حواله
  • سهولت کار برای کسانی که در چین حساب شرکتی دارند.

نتیجه‌گیری

در این مطالب به بررسی حواله یوان پرداختیم و متوجه اهمیت آن برای بازرگانان و تجار ایرانی شدیم. حواله یوان به دو بخش حواله یوان شخصی و حواله یوان شرکتی تقسیم می‌شود. هرکدام دارای مزایا و معایبی است که با توجه به روند و شرایط کاری خود می‌توانید بهترین را انتخاب کنید. موارد زیر از مهم‌ترین موارد مهم در امر حواله یوان است که در این مقاله به شرح آن‌ها پرداختیم:

  • انجام حواله شخصی با پلتفرم علی پی
  • انجام حواله شخصی با پلتفرم ویچت
  • تفاوت حواله یوان شرکتی و شخصی
  • مزایا و معایب استفاده از حواله
  • چگونگی محاسبه نرخ حواله یوان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *